FF - Forum Filmowe

Poprzedni temat «» Następny temat
Wstydliwe przyjemności
Autor Wiadomość
hermenegilda 
świeżak



Wiek: 37
Dołączyła: 27 Paź 2011
Posty: 19
Skąd: Narbonne, Francja
Wysłany: 2011-11-06, 21:44   

khm...ladna czy brzydka poki co ta dziewczyna nie miala z filmem nic wspolnego, wiec moze dokonczcie te "fascynujaca" dyskusje na forum fanow "tap madl"
 
 
DA 
filmożerca



Dołączyła: 27 Lis 2009
Posty: 1984
Skąd: stąd i zowąd
Wysłany: 2011-11-06, 21:47   

Widzicie ją, tydzień na forum jest a jak się mądruje. :) :foch: Mnie tylko jazu może upomnieć i ewentualnie super szef BM :)
EDIT: I szefowa Eva.
 
 
hermenegilda 
świeżak



Wiek: 37
Dołączyła: 27 Paź 2011
Posty: 19
Skąd: Narbonne, Francja
Wysłany: 2011-11-06, 21:52   

DA napisał/a:
Widzicie ją, tydzień na forum jest a jak się mądruje. :) :foch: Mnie tylko jazu może upomnieć i ewentualnie super szef BM :)
EDIT: I szefowa Eva.


Pzepraszam zatem ze osmielilam sie przeszkodzic w dyskusji o dupie marynie :)
 
 
DA 
filmożerca



Dołączyła: 27 Lis 2009
Posty: 1984
Skąd: stąd i zowąd
Wysłany: 2011-11-06, 21:55   

Nie szkodzi, wybaczam ci. Nie zapominaj, że jesteśmy w temacie "wstydliwe przyjemności". A gdybyś oglądała tap madl, tobys wiedziała, że Magda dupy nie pokazała. Poza tym możesz przecież ignorować mnie czy temat, dopóki mnie boss nie wywali, czy nie upomni. :)
 
 
hermenegilda 
świeżak



Wiek: 37
Dołączyła: 27 Paź 2011
Posty: 19
Skąd: Narbonne, Francja
Wysłany: 2011-11-06, 22:00   

DA napisał/a:
Nie szkodzi, wybaczam ci. Nie zapominaj, że jesteśmy w temacie "wstydliwe przyjemności". A gdybyś oglądała tap madl, tobys wiedziała, że Magda dupy nie pokazała. Poza tym możesz przecież ignorować mnie czy temat, dopóki mnie boss nie wywali, czy nie upomni. :)


Bosz... kto nie robi w zyciu tego na co ma ochote ten odreagowuje w necie. Masz racje zignoruje Cie.
 
 
DA 
filmożerca



Dołączyła: 27 Lis 2009
Posty: 1984
Skąd: stąd i zowąd
Wysłany: 2011-11-06, 22:04   

hermenegilda napisał/a:
kto nie robi w zyciu tego na co ma ochote ten odreagowuje w necie.

Jaka piękna sętęcja.

hermenegilda napisał/a:
Masz racje zignoruje Cie

Pamiętaj. Trzymam cię za słowo.
  
 
 
Eva 
filmożerca



Wiek: 31
Dołączyła: 17 Lis 2008
Posty: 2070
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-11-06, 22:05   

Ja o niej nie słyszałam z jednego prostego powodu - nie mam telewizora, więc ominął mnie każdy jeden odcinek tego show. I jestem z tego powodu raczej zadowolona. A pani Magdzie też życzę powodzenia, chociaż kciuków za nią nie trzymam. A post o kwadratowej twarzy nie miał być krytyczny. Miał raczej podkreślić oryginalność jej urody, co może być zarówno wadą jak i zaletą.
 
 
 
Orange 
filmożerca



Dołączył: 07 Mar 2009
Posty: 3412
Skąd: South
Wysłany: 2011-11-07, 01:19   

hermenegilda napisał/a:
khm...ladna czy brzydka poki co ta dziewczyna nie miala z filmem nic wspolnego, wiec moze dokonczcie te "fascynujaca" dyskusje na forum fanow "tap madl"


Zagrzej najpierw tu miejsce, oswój się z panującymi zasadami (w większości niepisanymi), a potem zapraszamy do upominania nas w jaki sposób rozmawiać i o czym.
 
 
hermenegilda 
świeżak



Wiek: 37
Dołączyła: 27 Paź 2011
Posty: 19
Skąd: Narbonne, Francja
Wysłany: 2011-11-07, 08:20   

Struktura forum nie jest skomplikowana, zasady rowniez. Z tego co zauwazylam istnieje dzial o nazwie NIFILMOWO i dyskusje na temat urody jakiejs poczatkujacej modelki powinniscie przeniesc tam moim zdaniem.
PROJEKTORNIA to miejsce na ogolne dyskusje FILMOWE a ta modelka nie ma nic wspolnego w filmem.

Tyle.
 
 
Orange 
filmożerca



Dołączył: 07 Mar 2009
Posty: 3412
Skąd: South
Wysłany: 2011-11-07, 13:06   

Nie no kurwa...

Po banie dostaniemy wielmożna czy na ostrzeżeniu się zatrzymasz? Zarejestrowałaś się na forum filmowym więc won do zakładania i czytania tematów filmowych, a jak jakiś nie pasi to łatwo zamknąć. Nie wpierdalaj się w czyjąś dyskusję jeśli nie masz na ten temat niczego do powiedzenia, a jak będzie problem z miejscem, w którym dyskusja ta się odbywa to są tu odpowiednie osoby, które zwrócą uwagę, albo przeniosą.
 
 
kulka 
koneser



Dołączyła: 15 Lut 2011
Posty: 619
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2011-11-07, 13:17   

hermenegilda napisał/a:
Pzepraszam zatem ze osmielilam sie przeszkodzic w dyskusji o dupie marynie


Ja proponuję porozmawiać o dupie innej modelki. Ma na imię Hermenegilda ... Serio ;)

 
 
hermenegilda 
świeżak



Wiek: 37
Dołączyła: 27 Paź 2011
Posty: 19
Skąd: Narbonne, Francja
Wysłany: 2011-11-07, 14:28   

mr Orange napisał/a:
Nie no kurwa...

Po banie dostaniemy wielmożna czy na ostrzeżeniu się zatrzymasz? Zarejestrowałaś się na forum filmowym więc won do zakładania i czytania tematów filmowych, a jak jakiś nie pasi to łatwo zamknąć. Nie wpierdalaj się w czyjąś dyskusję jeśli nie masz na ten temat niczego do powiedzenia, a jak będzie problem z miejscem, w którym dyskusja ta się odbywa to są tu odpowiednie osoby, które zwrócą uwagę, albo przeniosą.



Uh... powialo groza :) Zbyt latwo sie irytujesz, moze to nadmiar testosteronu? Jesli nie masz dziewczyny to moze chociaz plakat Magdy Roman okaze sie pomocny? :) )))
 
 
hermenegilda 
świeżak



Wiek: 37
Dołączyła: 27 Paź 2011
Posty: 19
Skąd: Narbonne, Francja
Wysłany: 2011-11-07, 14:28   

kulka napisał/a:
hermenegilda napisał/a:
Pzepraszam zatem ze osmielilam sie przeszkodzic w dyskusji o dupie marynie


Ja proponuję porozmawiać o dupie innej modelki. Ma na imię Hermenegilda ... Serio ;)

Obrazek



Tak jak ty masz na imie "kulka" - moze tylko tak wygladasz :) O twojej dupie to pewnie mozna by trylogie napisac :D
 
 
Ostatni Surfer 
ostatni surfer kali jugi



Wiek: 36
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 5371
Skąd: CARCOSA
Wysłany: 2011-11-07, 16:47   

Tak fajnie się wszyscy kłócicie, że nie będę wam przerywał. Kontynuujcie :popcorn:

PS. Fakt, że powstała tu dygresja, która pewnie powinna wylądować gdzie indziej. Faktem jest też to, że nieraz dygresje fajniejsze są od tematu. Czy tym razem tak jest? Nie wiem. Natomiast pyskówka fajna :konikiszabelka:
 
 
smoke 
koneser



Wiek: 30
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 889
Skąd: Ziemia Obiecana
Wysłany: 2011-11-07, 18:09   

Ostatni Surfer napisał/a:
Tak fajnie się wszyscy kłócicie, że nie będę wam przerywał. Kontynuujcie

Surfer - Moderator Miesiąca :fingerok:
 
 
hermenegilda 
świeżak



Wiek: 37
Dołączyła: 27 Paź 2011
Posty: 19
Skąd: Narbonne, Francja
Wysłany: 2011-11-07, 18:13   

Ostatni Surfer napisał/a:
Tak fajnie się wszyscy kłócicie, że nie będę wam przerywał. Kontynuujcie :popcorn:

PS. Fakt, że powstała tu dygresja, która pewnie powinna wylądować gdzie indziej. Faktem jest też to, że nieraz dygresje fajniejsze są od tematu. Czy tym razem tak jest? Nie wiem. Natomiast pyskówka fajna :konikiszabelka:


Moze chcialbys sie przylaczyc? ;) Mnie tez to strasznie wciagnelo i czekam na jakas kolejna riposte, ale nie wiem czy sie doczekam bo obawiam sie ze niektorzy zbyt powaznie to potraktowali.

nooo...kulka, napisz cos jeszcze o mojej dupie! albo o dupie Ostatniego Surfera bo chyba niesmialo chcialby sie przylaczyc ale nie moze znalezc punktu zaczepienia ;)
 
 
jaz 
filmożerca



Wiek: 35
Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 6027
Skąd: Mariany Północne
Wysłany: 2011-11-07, 18:28   

hermenegilda napisał/a:
zignoruje Cie.


Sama na tym stracisz imo, ale rób jak chcesz.

hermenegilda napisał/a:
mr Orange napisał/a:
Nie no kurwa...

Po banie dostaniemy wielmożna czy na ostrzeżeniu się zatrzymasz? Zarejestrowałaś się na forum filmowym więc won do zakładania i czytania tematów filmowych, a jak jakiś nie pasi to łatwo zamknąć. Nie wpierdalaj się w czyjąś dyskusję jeśli nie masz na ten temat niczego do powiedzenia, a jak będzie problem z miejscem, w którym dyskusja ta się odbywa to są tu odpowiednie osoby, które zwrócą uwagę, albo przeniosą.



Uh... powialo groza :) Zbyt latwo sie irytujesz, moze to nadmiar testosteronu? Jesli nie masz dziewczyny to moze chociaz plakat Magdy Roman okaze sie pomocny? :) )))


hermenegilda napisał/a:
Tak jak ty masz na imie "kulka" - moze tylko tak wygladasz :) O twojej dupie to pewnie mozna by trylogie napisac :D


Przyganiał kocioł garnkowi hermenegildo.

Kalm dałn proszę państwa. Pojebało Was? :pukpuk:

To i ja sie wypowiem o Pani Roman (bo kto mi zakaże, he?). Są zdjęcia, na których wygląda bardzo ładnie, ale generalnie nie podoba mi się i chuj, wygląda momentami jakby się nażarła ranunculus sardous.
  
 
 
 
Ostatni Surfer 
ostatni surfer kali jugi



Wiek: 36
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 5371
Skąd: CARCOSA
Wysłany: 2011-11-07, 19:14   

smoke napisał/a:
Surfer - Moderator Miesiąca

Żyję tym co głoszę. Wolność dobra, zamordyzm zły. Gdy opadną emocję będzie można dokonać racjonalnej analizy. Co wyciąć, co wydzielić. Ile ostrzeżeń wlepić i komu (propozycje łapówek proszę kierować przez pm-y). A tak na serio, czasem lepiej pozwolić konfliktowi samemu wygasnąć, niż jakieś tam napięcie, czy docieranie osób (z jednej i drugiej strony) sprzątnąć pod dywan. Myślę, że gdy emocje opadną, ludzie przeczytają swoje posty i będą poszukiwać skrzatów, które za nich napisały takie brednie. :hahaha:
hermenegilda napisał/a:
Moze chcialbys sie przylaczyc?

Moderator może. Dżentelmen nie powinien :snob:
jazu napisał/a:
Ostatni Surfer napisał/a:
Tak jak ty masz na imie "kulka" - moze tylko tak wygladasz :) O twojej dupie to pewnie mozna by trylogie napisac :D

Cóż za perfidne pomówienie. Jam tak nie napisał. Pohańbiłeś mój honor implikując mi partycypację w tej pyskówce. Spotkamy się o świcie 3 km na lewo od Koluszek. Ta zniewaga krwi wymaga :plaskacz: :snob:
 
 
jaz 
filmożerca



Wiek: 35
Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 6027
Skąd: Mariany Północne
Wysłany: 2011-11-07, 19:18   

Znowu forum źle zacytowało, ale jak chcesz możemy zorganizować ustawkę. :hola:
 
 
 
Ostatni Surfer 
ostatni surfer kali jugi



Wiek: 36
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 5371
Skąd: CARCOSA
Wysłany: 2011-11-07, 19:31   

jazu napisał/a:
Znowu forum źle zacytowało, ale jak chcesz możemy zorganizować ustawkę.

Tylko winny zrzuca odpowiedzialność na innych. Ale dobra, kto bez "jebniętego quote'a" w historii tego forum, ten niech pierwszy sypnie linię tekstu.
 
 
kulka 
koneser



Dołączyła: 15 Lut 2011
Posty: 619
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2011-11-07, 19:32   

Ja tam mam naprawdę niezły ubaw - szybki test na 'świeżaka forever' metodą 'uderz w stół, :) a nożyce się odezwą' rzeczona osoba przeszła ze skutkiem pozytywnym, nad treścią tej odezwy pochylać się nie będę, bo nie ma nad czym - :pukpuk:

A BTW - Ostatni Serfer masz u mnie piwo. Jakie chcesz - w opakowaniu poniżej 5 l :drobnypijaczek: :)
 
 
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group SiteMap
Template NoseBleed2 v 0.2 modified by Nasedo & BM, downloaded from theme4u website

forum filmowe FORUM FILMOWE forum filmowe



Page Ranking Tool stat4u